+36 70 379 8978

iroda@egyediszoftverek.hu

2509. Esztergom-Kertváros,

Retek utca 1.

A CRM szoftver - Ügyfélnyilvántartó program

Vételár: 219 989 Ft+Áfa

vagy

Bérlési ár: 10 439 Ft+Áfa/hónap

nyílászáró program

Kizárólag azoknak való a CRM Guru szoftver akik:

  • Ügyfelekkel foglalkoznak
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e ,fizetett-e, elégedett volt-e….)
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnék ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
  • Szeretnék ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
  • Szeretnék ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne
  • Ha ön már megelégelte hogy nem tudja nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos ügymenetet, ha már elfelejett ügyfeleknek ajánlotot adni, visszahívni, vagy a nekik ígért dolgokat betartani, ha már elvesztek dokumentumok, ügyféladatok, akkor Önnek nagy szüksége van erre a professzionális CRM szoftverre -rendszerre.

Mi mondható el egy jó Crm rendszerről?

A Crm szoftver az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek kezelésének, megtartásának. Nem felejtődnek el a dolgok, nincs egymásra mutogatás ha használunk egy profi crm rendszert. MInden folyamat átlátható, nyomon követkehtő. A Crm Guru szoftver használnató feladotok kiadására, delegálására s azok számonkérésére. Nyugodtam kiadhat kollegáinak feladatokat, megnézheti hogy el végezték-e láthatja a cégében folyó ügymenetet miközben Ön éppen nyaral:) Sőt egy jó crm szoftver arra is alkalmas, hogy üzletkötői kinyomtassák a napi teendőjüket, kivel mikor hol hánykor kell találkozniuk. Kinek kell ajánlatot adni, kit kell visszahívni. Még akár időgazdálkodási funkcióra is használható.

A  Crm rendszer egy külön megvásárolható Crm ügyfélkapcsolati rendszer, mely a Raktár programban is használható.
Rengeteg funkciója van.

Ha nem jól mennek a cégénél az értékesítési folyamatok, ha nem látja át kollégái munkáját, ha felejtettek már el ajánlatot adni, visszahívni ügyfeleket, ha nem talál meg adatokat, ha nem tudja a marketing költségeit, akkor mindenképp olvasson tovább a Crm rendszerről, mert már sok cégnél megoldotta a fenti problémákat!

Megtekintem a CRM rendszer használatáról készült videókat

A CRM Guru szoftver funkciói :

  • A táblázatos megjelenítés a Crm rendszerben
    • A táblázatot bármilyen mezőre lehet szűrni(még akár egy kis szótöredékre is). Ebben az állapotában a Crm rendszer csak azokat a sorokat fogja mutatni, amelyek a feltételeknek megfelelnek.
    • Ezeket a szűréseket állományba lehet menteni amit akár mikor vissza is lehet tölteni. Ez azért nagyon jó, mert azokat a szűréseket melyeket gyakran használunk (pl. a cégnév tartalmazza a „kft” szót, a státusza pedig „adtam árajánlatot” legyen és a „hol hallott rólunk mező „google keresőből érkeztem és az ügyintézője Kiss Virág”) nem mindig újra létrehozni, hanem csak pár kattintással újra aktiválhatjuk azokat.
    • A Crm rendszer lerendezi az adatokat ha valamelyik mező fejlécére klikkelünk. Ha még egyszer rákattintunk akkor fordított sorrendben fogja lerendezni. Többszörös rendezésre is van lehetőségünk a Crm rendszerben: pl. rendezhetünk először a státusz névre , majd azon belül pedig a cégnévre .
    • Bármilyen adatmező szerint le tudjuk csoportosítani a táblázatokat, akár még több mélységben is . Ez esetben az adatok az adott felhasználónak igen fontosnak tartott csoportosításban fog megjelenni.
    • Akár könyvjelzőt is tudunk használni. Ilyenkor a könyvjelző gombra kattintás után a Crm rendszer megfogja jegyzi a táblázatnak az adott sorát, ezután már átklikkelhetünk más sorokra , más ügyfelekre, …..stb . Amennyiben vissza szeretnénk térni a korábbi adatsorra, csak annyi a teendőnk hogy ráklikkelünk a „Könyvjelzőhöz ugrik” gombra, s máris látjuk az előzőleg mentett adatokat. Ez egy nagyon hatékony módszer, mely igen nagy mértékben felgyorsítja a munkát, főként nagyobb adatmennyiség esetében, így rengeteg időt, energiát, s pénzt tudunk megtakarítani ezáltal.
    • Egyetlen kattintással Excelbe tudjuk exportálni a táblázatainkat.Mindez ugyanúgy színesen, formázottan ahogy a programban volt.
    • Az oszlopok rendezettsége és sorrendje teljesen testre szabható (a Crm rendszer a következő alkalommal már eleve így fogja betölteni)
    • A betű típust, méretet, stílust, a páros, páratlan és a kiemelt sorok hátterének a színét,a cellák magasságát akár táblázatonként is be lehet állítani
  • Státuszuk lehet az ügyfeleknek a Crm rendszerben. A státuszoknak más-más színt tudunk megadni, így a színek alapján is már láthatjuk, hogy az ügyfelek milyen csoportba tartoznak.
  • Névjegykártya nézetben láthatjuk, hogy

    • Cégenként korlátlan számú
      • Kapcsolattartót
      • Csoportot
      • Címet
      • Eseményt
      • és leírást rendelhetünk
    • A Crm rendszerben kapcsolattartónként is korlátlan telefonszámot tudunk felvinni Megadhatjuk az illető személy beosztását, születés- és névnapját , feltölthetjük a fényképét, a legmegfelelőbb napot amikor kereshetjük Őt….
    • A Crm rendszer egy gombnyomásra automatikusan tudja tárcsázni a Skype-ot)
    • Meg tudja hívni a felvitt facebook, honlap,vagy akár twitter alkalmazást.
    • Teljesen át lehet rendezni a névjegykártya üzemmódot egyszerű egér mozgatással .A program beállításokat megjegyzi így a program kinézete teljes mértékben testre szabható.
  • Ügyfelenként lehet rögzíteni az eseményeket(ki volt a kezdeményező fél- az ügyfél vagy mi – , a felhasználó (aki elkészítette a szoftverben való bejegyzést, időbélyeg-percre pontosan mikor készült a bejegyzés), kategória (pl. hogy milyen „eszközön „történt a megkeresés – ez lehet telefon, email, fax), esemény (pl. árajánlat kérés, vagy árajánlat adás, vagy után követés, információ kérés), leírások, megjegyzések…
  • A Crm rendszer tartalmaz egy komplex naptár programot
    • A teljes naptár üzemmódban minden felvitt adat látszódik
    • Minden ügyfélnek van saját naptára(ebben csak az adott ügyféllel kapcsolatos feljegyzések fognak látszódni)
    • Különböző nézőpontok vannak, mint pl: folyamatos, évi, havi,heti, napi …
    • Minden egyes nézőpontban lévő naptárat ki tudjuk nyomtatni
    • A naptárban lévő eseményeket igen egyszerűen, egér mozgatással tudjuk átrendezni.
    • A naptárban történő feljegyzésekhez be lehet állítani a Crm rendszerben:
      • különböző témákat
      • más-más színeket
      • különféle helyeket
      • azt, hogy ki fogja elvégzi ? (melyik munkatársunk)
      • azt hogy ki készítette az adott bejegyzést? (ez automatikusan történik)
      • tudomásul vette e a feladott? (olyan eseteben amikor a „főnök” kiadja a munkatársaknak a feladatokat)
      • el van-e végezve a kiadott feladat?
      • az ügyfél neve (ez ki is választható, de ha egy adott „ügyfélen állunk” akkor ezt automatikusan kitölti a Crm rendszer)
      • kezdési és a zárási idő
      • emlékeztetők
      • ismétlődések
  • Sablonok készítése a Crm rendszerben.
    • Egy levélsablont csak egyszer kell elkészítenünk. Ennek a kimenete lehet a képernyő, vagy nyomtató, pdf, vagy akár email is
  • A Crm rendszer tartalmazza a névnapokat és jelzi, ha valamelyik ügyfelünknek névnapja van (ilyenkor kiküldhetünk neki egy képeslapot, de akár egy komoly kedvezményes ajánlatot is a nagy napra vonatkozólag:)
  • A Crm rendszer tudja kezelni a születésnapokat is
  • Egy adott napról meg lehet jeleníteni bővített vagy akár szűkített listát is(dátum,ki készítette, téma, megnevezés, elvégző személye, ügyfél, tudomásul vette-e a feladatot?, elkészült-e az adott feladattal?, megjegyzések…),ezeket ki tudjuk nyomtatni, de akár exportálhatjuk is Excelbe !
  • Felhasználó és jogosultsági beállítások
  • A felhasználók 32 kinézet közül tudnak választani a Crm rendszerben, így biztosan mindenki talál magának olyan design-t amivel szívesen dolgozik nap mint nap 🙂

Ismerje meg Raktár szoftverünket is

Videók a szoftver használatáról

CRM Szoftver áttekintés

CRM Rendszer: Naptárak kezelése

CRM Szoftver: Feladatkiosztás magamnak és kollégáknak

CRM Rendszer: keresés, szűrés, rendezés és csoportosítás

A CRM Guru szoftver megvásárolható különálló programként, vagy a Raktár program kiegészítő moduljaként

Szoftvereink telepítésekor egyszeri költségként kiszámlázásra kerül a telepítési költség (8000 Ft+ÁFA).
Ha már egy meglevő szoftverünkhöz szeretné vásárolni/bérelni az adott szoftvert, akkor a telepítési költséget nem kell kifizetni.

A szoftver-telepítés a díjbekérő ellenértékének kiegyenlítése (és az összeg megérkezése) után történik egy előre egyeztetett időpontban.

A telepítés időtartama függ attól is, hogy az adatbázis az Ön gépén lesz-e, vagy bérelné tőlünk (4990 Ft+ÁFA / hó).

Érdemes, ha van telepítve az Ön gépén (vagy ahol a szoftvert használnák) az AnyDesk nevű program.
AnyDesk-en keresztül tudunk rácsatlakozni az Ön számítógépére (telepítés, hibajavítás, távmenedzselés, stb.).
Ezt a következő linkre kattintva lehet letölteni: AnyDesk Downloader

OLDALAK

SZOFTVEREINK

ELÉRHETŐSÉG

StarSoft International Kft.

Székhely: 2517. Kesztölc, Esztergomi utca 89.

Iroda: 2509. Esztergom-Kertváros, Retek utca 1.

Telefon: +36 70 379 8978

E-mail: iroda@egyediszoftverek.hu

Copyright © 2024 | Nyílászáró árajánlat készítő szoftver | Készítette: Keresőbarát Weboldal

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás